miercuri, 21 septembrie 2011

I don't like it: Review

Buna!


 V-am spus aici ca mi-am cumparat programul de curatare al fetei in trei pasi de la Clinique. Acum o saptamana am terminat sapunul facial si lotiunea tonica. V-am spus si ca mi-am luat toate produsele in varianta mica de teama de a nu ii face bine tenului meu. Va ganditi probabil: "Cum ar putea avea curatarea, tonifierea si hidratarea tenului un efect negativ?". Nu stiu nici eu dar, din pacate, am avut dreptate.
 Sapunul facial lichid curata foarte bine tenul, lasandu-l curat si fin.
 Lotiunea tonica mi-a placut si ea. Pot spune ca este una din cele mai bune pe care le-am incercat vreodata. Curata in profunzime tenul, nelasand nici cele mai mici urme de machiaj sau praf.
 Gelul hidratant este placut si el. Se intinde bine pe piele si intra rapid, putand fi aplicate produse cosmetice cu usurinta dupa si nici nu se consuma repede.
 Asadar, mi-au placut toate produsele deoarece simteam cat de curat, fin si moale este tenul meu dupa ce le foloseam.
 Probabil va mirati de ce in titlu am zis ca nu imi place acest program de curatare al tenului in trei pasi. Se pare ca tenului meu nu i-au placut aceste produse deloc! Eu am tenul gras, iar datorita varstei, are si tendinta de a imi arata ca nu ii place rutina pe care o am prin cosuri, deci trebuie sa fiu foarte atenta la ce ii fac. Asa s-a intamplat si acum, cand, in loc sa imi dispara (actiune pe care o asteptam dupa folosirea acestor produse), s-au inmultit. Am simtit ca tenul meu nu a aratat atat de rau de mult timp, asa ca dupa ce am terminat produsele (lucru care s-a intamplat la scurta perioada dupa ce am vazut ca nu imi prieste programul) mi-am schimbat rutina zilnica.
 Imi pare rau ca acest produs, de la care aveam mari asteptari, m-a dezamagit pentru ca pentru mine nu a functionat. Stiu ca multe persoane sunt foarte multumite de aceste trei produse, insa eu nu cred ca le voi mai incerca (cu exceptia lotiunii tonice, careia s-ar putea sa ii mai dau o sansa alaturi de produsele pe care le folosesc acum).

 Am inceput noua rutina acum o saptamana si sunt foarte multumita de ea. Daca vreti sa stiti ce fac, spuneti-mi!



xoxo,
M.i.


*Opinia este a mea, as always!
**Poza imi apartine!
***Mail me: miru.manole@gmail.com!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu