marți, 9 august 2011

Haul: Douglas

Buna!


 Week-end-ul acesta am avut parte de o excursie in Ungaria, cu familia. Am ajuns si pe Vaci Utca (o strada plina de magazine si cafenele) si, cum nu se putea altfel, am intrat si in Douglas. Mare mi-a fost uimirea cand am vazut standul Bobbi Brown.



Bobbi Brown: Long-Wear Gel Eyeliner in Denim Ink 28
Creamy Concealer Kit in Sand
Eye Shadow in Bone 2
Pot Rouge for Lips and Cheeks in Cabo Coral 21
Ultra Fine Eye Liner Brush
Concealer Brush



 Am auzit atat de multe lucruri bune despre aceste 3 produse, incat m-am hotarat sa le incerc. Am luat acest set de frica de a afla ca tenul meu nu le agreeaza, iar apoi sa fiu nevoita sa arunc variantele full-size.
Sper sa ma ajute!




 I do love coconut! Tocmai de aceea mi-am luat crema de maini, gel de dus si balsam cu miros de nuca de cocos si frisca. <3


Nu imi plac deloc tantarii, iar mirosul solutiilor anti-tantari nu ma ajuta nici el deloc. In schimb, acesta miroase foarte placut si este spray, asigurand o aplicare rapida si eficienta.



 Inca doua produse despre care am auzit multe laude: Fond de ten Bourjois Healthy Mix Serum si Concealer Healthy Mix.


 Imi doream de multa vreme un ruj portocaliu, iar acesta este mat, foarte pigmentat si placut pe buze. Nu este chiar portocaliu, ci se indreapta mai mult inspre roz. Totusi, pe buze arata mai portocaliu decat in poza de jos.



 Cam atat! Sper ca ati avut si voi un week-end placut si un inceput de saptamana nu foarte agitat.
Va doresc o saptamana cat mai linistita!


xoxo,
M.i.


*Toate pozele imi apartin!
**Opinia este in totalitate a mea, as always!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu