vineri, 30 septembrie 2011

Haul: Yves Rocher

Buna!

   Acum o saptamana si ceva mi-am facut card de fidelitate la Yves Rocher si, impreuna cu respectivul card, am primit si un flyer pe care scria ca, daca voi cumpara ceva de la ei, voi primi si o oglinda. Cum chiar aveam nevoie de o oglinda pentru geanta si totodata eram nerabdatoare sa le incerc produsele, am facut ieri o oprire in Feeria, la magazin.
  
Iata ce mi-am luat:


Cub efervescent pt. baie cu miros de nuca de cocos

Pensula pt. blending


Apa de toaleta cu miros de nuca de cocos



Oglinda primita cadou (care este, de altfel, foarte usoara)









Sa aveti un week-end minunat!


xoxo,
M.i.


*Toate pozele imi apartin!
**Toate produsele au fost achizitionate de mine!
***Mail me: miru.manole@gmail.com

2 comentarii:

  1. Eu sunt fan Yves Rocher, imi plac toate produsele pe care le-am incercat, in special parfumurile :X
    Sa stapanesti sanatoasa oglinda

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi plac produsele Yves Rocher, interesanta apa aceea de toaleta cu miros de nuca de cocos...mie imi plac la nebunie parfumurile..prajiturile;) ce au in componenta nuca de cocos:D... sa la folosesti cu placere...btw...e nice blogul tau...te astept si pe blogul meu http://andrutzamakeupartist.blogspot.com
    Pupiki:*

    RăspundețiȘtergere