luni, 19 septembrie 2011

How To: Store Nail Polishes

Buna!


 Timp de cateva saptamani l-am batut la cap pe tatal meu sa imi construiasca un suport pentru sticlutele mele de oja. La inceput le-am tinut intr-o cutie, dar nu prea vedeam culorile, apoi am trecut la metoda Andei Zelenca. Pana la urma, tatal meu a acceptat sa imi contruiasca suportul mult dorit (nu am vrut sa cumpar unul gata facut, ce se pune pe perete, deoarece costa exagerat de mult pentru ce face si oricum, nu voiam sa imi tin ojele pe perete). In acest week-end tatal meu (ajutat de mama) a fost harnic si mi-a construit suportul, apoi eu l-am vopsit. Iata ce a iesit:

Click pe poze pentru a le mari!
























Sper ca va ajuta sa va faceti o idee. Mie imi intra in jur de 16 sticlute pe o treapta si am incercat sa le aranjez in functie de nuanta. Imi pare rau ca pozele nu au o rezolutie prea mare, dar cum am ajuns acasa, am aranjat ojele, apoi i-am facut suportului poze cu telefon, nerabdatoare fiind sa va arat!
 Daca aveti intrebari legate de suport sau de orice altceva, nu ezitati sa mi le puneti!


xoxo,
M.i.



*Toate pozele imi apartin!
**Mail me: miru.manole@gmail.com
***Toate obiectele au fost achizitionate de mine (sau de parinti)!

6 comentarii:

  1. Imi place la nebunie!! felicitari si la cat mai multe:*
    Catherine, Duchess of Cambridge :)

    RăspundețiȘtergere
  2. uau dar cate oje ai , hehe
    suportul e foarte practic asa ca trebuie sa le faci cinste alor tai :)

    RăspundețiȘtergere
  3. OH DOAMNE CATE OJE AI !!!!!!!

    Criss.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos. bine k se pricep parintii la chestii dinastea... e cel mai bine cand le vezi pe toate in splendoarea lor ;) L-au realizat perfect. are pana si bara de protectie sa nu cada de pe trepte :))) prea tare!!

    Pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Din ce l-au facut?? E super! :D
    Si..CHIAR ai multe oje!! :)

    RăspundețiȘtergere