duminică, 18 septembrie 2011

I do like it: Review...

...sau Cum am trecut de la spalatul parului zilnic la o zi da-una nu



Buna!

 Azi vreau sa va povestesc despre niste produse care m-au ajutat sa ma opresc din spalarea zilnica a parului.
 V-am povestit aici despre samponul de la Gerovital, despre care credeam ca va fi salvarea mea inainte de a incepe sa il folosesc. Dupa ce acest produs nu a facut nimic altceva decat sa imi usuce parul, a trebuit sa il salvez cu o "cura de hidratare". M-am oprit din a folosi acest produs si am inceput sa folosesc samponul Garnier Ultra Naturals cu aloe vera pentru toate tipurile de par. Cand am vazut ca scalpul a revenit la starea lui initiala, m-am oprit din utilizarea lui si m-am hotarat sa continui incercarea mea de a gasi produsul "miracol" impotriva parului gras. Asa am gasit produsul care m-a salvat: Samponul Anitseboreic cu Sulf si Echinacea de la Vitalia.

 Este un produs naturist sub forma de pasta. Are un miros specific datorita sulfului, insa eu nu l-am considerat deranjant, mai ales dupa ce aplicam un balsam frumos mirositor (de la urechi in jos).
 Pe eticheta scrie ca se recomanda spalarea parului de 1-2 ori pe saptamana. Trebuie sa recunosc ca eu nu am rezistat atat de mult intre spalari, asa ca ma spalam o zi da, o zi nu, iar intre spalari foloseam sampon uscat (daca simteam nevoia).
 Sunt foarte multumita de ce a facut acest sampon pentru parul meu si v-il recomand cu drag tuturor (pe eticheta scrie ca se recomanda pentru toate tipurile de par).
 Eu l-am achizitionat cu 17 RON dintr-un magazin naturist din Sibiu, cand eram plecata la munte, insa sunt sigura ca se gaseste in toata Romania. L-am gasit si pe internet, la preturi mai mici decat cel pe care l-am platit eu. Cel mai mic pret pe care l-am vazut pe site-uri este de 15 RON si se gaseste aici.
 Acum, dupa cum am mai zis, ma spal o zi da, una nu, iar cateodata las sa treaca o a 3-a zi, alta data las sa treaca doar una. Depinde de cum ma simt confortabil, insa acum, in ziua 2, nu mai ma trezesc stiind sigur ca trebuie sa ma spal pe cap pentru ca parul meu este gras.
 Daca il incercati sper sa va ajute cel putin la fel de mult cat m-a ajutat pe mine, iar daca incercati sau ati incercat alte produse de acelasi gen let me know!



xoxo,
M.i.



*Poze luate de pe www.google.com.
**Mail me: miru.manole@gmail.com!
***Toate produsele au fost achizitionate cu banii mei. Opinia imi apartine, as always!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu