miercuri, 31 august 2011

Back to School Video Tutorial

Buna!

Ieri am filmat un tutorial inspirat de una din cele patru fete in rol principal din serialul Pretty Little Liars, Hanna Marin. Nu am gasit nicio poza cu ea purtand acest machiaj, in schimb l-am vazut in serial si mi-a placut. Este destul de simplu, insa, consider eu, de efect.
Nu stiu de ce, dar blogger nu gaseste filmuletul asa ca trebuie sa dati click pe link:

http://youtu.be/bRyx2N3zdJc


Enjoy!


Lista Produse: Fata-Revlon PhotoReady Foundation
                              -Bourjois Healthy Mix Concealer
                              -MaxFactor Translucent Loose Powder
                              -Estee Lauder Bronze Goddess Soft Matte Bronzer 01
                              -Maybelline Dream Touch Blush
                              -E.l.f. Natural Radiance Blusher in Coy
                       Ochi-MAC Prep+Prime in Medium
                               -Sephora Colorful Mono in mat No. 10
                               -Lancome Le Crayon Khol Noir
                               -PUPA ColorExtreme Mat Black
                               -E.l.f. Cream Eyeliner Black
                               -Maybelline The Falsies Volum' Express
                       Sprancene-E.l.f. Eyebrow Kit in Light
                       Buze-E.l.f Feather Proof Moisturizing Lip Liner in Spice
                               -L'Oreal Color Riche Serum in S103 Radiant Rose


Sper ca va place si ca va ajuta!


xoxo,
M.i.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu