joi, 23 februarie 2012

NOTD: V

Buna!

   Pana aflu parerile voastre din sondajul din stanga, vin cu inca un NOTD. Sper sa fac si altceva in viitorul apropiat. Pana atunci, bare with me :)

   Azi, pentru ca a soarele mi-a luminat camera cu acea caldura de primavara, m-am decis sa imi fac unghiile mai vesel (le aveam negre). Asa ca am folosit o oja proaspat adaugata in colectie si anume V de la China Glaze. Aceasta a fost in Beauty Box-ul surorii mele (da, Kiky, ti-am deschis pachetul).

   Am aplicat 3 straturi deoarece dupa 2 straturi avea ceva striatii. Seamana destul de mult cu M108 de la Flormar, insa cea din urma e mai mata. Mie imi place! De fiecare data cand ma uit la ele, imi aduc aminte de primavara (si cat de fericita o sa fiu cand ajunge si pe la noi...).






   Daca va place, am gasit-o pe un site romanesc, aici la 29 de lei sau aici (pe o pagina de Facebook) la 23!

   Sa aveti o seara frumoasa, asa ca in ajun de Dragobete!


xoxo,
M.i.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu