joi, 5 ianuarie 2012

Favorite Products of 2011

La multi ani!

Va urez un an asa cum il vreti voi, plin de bucurii si realizari pe toate planurile!

Vreau sa imi cer scuze pentru faptul ca nu am mai scris nimic de o gramada de timp. Unul din lucrurile pe care mi le-am propus anul acesta este sa scriu mai mult pe blog, mai ales dupa ce am vazut ca, in ciuda faptului ca nu am mai scris, voi tot m-ati vizitat si asta inseamna mult pentru mine. Sper ca v-am fost si va voi mai fi de folos pe parcursul acestei calatorii in taramul cosmeticelor si a tuturor obiectelor acestea care ne atrag intr-un mod necunoscut...

Subiectul acestei postari este un filmulet cu produsele pe care le-am folosit si care mi-au placut foarte mult in anul care tocmai s-a incheiat. Sper ca va ajuta, iar daca aveti intrebari, nu ezitati sa mi le adresati.
Enjoy!





xoxo,
M.i.



P.S: Ma gandeam sa deschid o pagina de Facebook pentru blog (daca tot pierd atat de mult timp pe FB, macar sa vorbesc cu voi si, poate, sa ne ajutam reciproc).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu