marți, 4 octombrie 2011

Monthly Favourites: September

Buna!




   Azi vreau sa va impartasesc lucrurile mele preferate din luna septembrie. De vineri tot zic sa scriu aceasta postare, dar nu am am apucat sa fac poze acestor favorite, asa ca m-am hotarat sa le postez asa, fara poze. Sper ca e ok si asa, iar pentru luna viitoare am sa incerc sa fac poze!
 

Starurile lunii:

  • noua mea rutina de curatare a fetei
  • Bourjois Healthy Mix Serum Foundation
  • Bourjois Healthy Mix Concealer
  • creion de sprancene de la Farmasi
  • creion de ochi waterproof de la Pimkie
  • Arabian Glow perle bronzante de la Avon
  • sampon uscat: Balea-Trend It Up
  • Pantene Pro-V Aqua Light (sampon si balsam)
  • Ridge Filler de la Farmasi
  • spuma de ras Satin Care de la Gillette Venus
  • Braun Silk-Epil 7
  • suportul meu de oje
  • melodia Skyscraper a lui Demi Lovato
  • inelul meu in forma de funda de la Pull&Bear



xoxo,
M.i.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu