vineri, 22 aprilie 2011

Nail polish collection. Part I

Buna!


Dupa cum stiti, eu iubesc ojele si m-am hotarat sa va arat colectia pe care o posed. Am sa fac asta prin mai multe postari (datorita numarului destul de mare de sticlute pe care le am). Astazi va arat prima parte: ojele de la Flormar din colectiile SUPERSHINE si SUPERMATTE.





Supershine

  • nuanta 22



  • nuanta 29



  • nuanta 27








Supermatte 


  • nuanta M116





  • nuanta M119




















  • nuanta M104






















  •  nuanta M108



















  • nuanta M109




















  • nuanta M107





















  • nuanta M120


























Sper ca v-a placut postarea si ca o sa fiti alaturi de mine pentru a vedea si continuarea!
Nu uitati sa participati la giveaway!



xoxo,
M.i.




*Toate ojele au fost achizitionate de mine!
**Toate pozele imi apartin!
***Daca aveti intrebari sau vreti sa vedeti anumite postari de la mine, lasati un comment sau mail me (miru.manole@gmail.com)!

2 comentarii:

  1. Ce multe nuante dragute! <3
    Sa le folosesti cu placere!
    Kisses

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase toate! Imi place mult cea mov. Pe prima o am si eu! Te pup!

    RăspundețiȘtergere